Your Cart
零卡無糖飲品可以飲嗎?

零卡無糖飲品可以飲嗎?

零卡無糖飲品可以飲嗎?
零卡無糖飲品可以飲嗎?

零卡無糖飲品可以飲嗎?

好多人進行低碳/生酮期間,最常問就係依條問題? 係解答之前,我哋先了解一下零卡無糖飲品有乜成份。

零卡/減肥可樂

事實上,健怡可口可樂(銀罐)、零系可口可樂(黑罐紅字)、綠色可口可樂Green Cola(黑罐綠字)以及Coke Zero Sugar (黑罐白字)及Coca Cola Plus(白色可樂)5款330毫升的可口可樂罐裝飲品,都添加了不同種類的甜味劑。
可樂中只有紅罐可樂使用白糖沒有使用甜味劑。其餘4款可樂使用的甜味劑包括醋磺內酯鉀、天冬酰胺、三氯半乳蔗糖及甜菊醇糖苷。當中只有甜菊醇糖苷是生酮可食用。其餘的代糖都有研究說法會增加致癌風險/殺死腸臟益生菌/增加胰島素分泌/會令人更想吃甜。
所以生酮的朋友想飲可樂,最折衷的選擇只有綠色可口可樂,但也不宜多飲。

無糖零卡樽裝茶

無糖零卡樽裝茶係咪覺得一定無錯呢?如果咁諗就大錯特錯了!下次去超市時,留意成份,你會非常驚訝地發現有多種添加劑,尤其是台灣出產標榜零糖茶,添加劑多達三種以上。好地地想飲個茶竟然飲左那麼多添加劑,真的死得不明不白??‍♀️
如果出門想解渴,可以選擇津路烏龍茶或其他日本茶!成份只有水、烏龍茶及維他命C。
睇完以上資料,以後酮友們及其他想更健康人士,請小心選擇食品,切勿一見零糖零卡就以為無問題!

發佈留言